söndag 27 januari 2013

2 härliga år!

Idag firar jag och min matte två helt underbara år tillsammans!! Ja, för idag är det exakt 2 år sedan matte var och hämtade mig i Sölvesborg.
Tänk vad tiden den går fort, särskilt när man har roligt, vilket jag och min matte har haft tillsammans.
Man har många roliga minnen att blicka tillbaka på!
Dagen har vi firat med viltspår i de djupaste Kyrkhults skogarna. Och attans var jag spårade! Både matte och vår kursledare stod bara som två stora holkar! För jag sprang som värsta tåget där i backen.
Så matte hon var så glad när vi kom hem och det firade vi med lite godis.
Men man får ju inte skämma bort matten genom att vara duktig jämt ;-)
Hihi!
Hoppas allt är bra med er andra!

7 kommentarer:

Arlo sa...

Grattis på tvåårsdagen matten o Malte! Så attans bra att få fira i spåret och ånga fram som värsta loket!

Ludde sa...

Grattis båda två på eran tvåårsdag! Tänk att du är en sån suverän spårhund! Klart att matten blev stolt... Kramis!

Carina sa...

Får ju bli ett stort dubbelgrattis. Vilken tur att du hittade världens bästa matte!!

Ann-Margret, Vinja o Bozza sa...

Men oj vad tiden går fort, har du redan bott hos din matte i 2 år.

Vad kul att det går bra med viltspåret, är ju kanon :)

Ja det är så jätte kul att få följa Vinja valpar och Bozzas syskon och se hur dom utvecklas :) Kanon att alla tycker det är kul att träffas.

Kram

Vi i Kasperian sa...

Nu har min matte kvicknat till igen (hoppas det varar) så att jag får komma ut och hälsa på hos mina kompisar!

Grattis Malte, på "tvåårsdagen"! :)
Jaja, precis - minst ;) - lika mycket grattis till matten, förstås!
Grattis till den där fina spårningen också.
Och tänk, nu har nästa fina tvåårsperiod just börjat... ;)

Grabbarna boys sa...

Så klart att du har världens bästa matte....och att hon har världens bästa vovve!!
Sen att du var en jäkel på att spåra har jag vetat hela tiden!!
Vov från Vilgot!

Jenny o Brio sa...

Tänk vad tiden går fort!!!