onsdag 22 oktober 2014

Detta börjar ju bli tröttsamt!!

Vi är ju typ sämst på det här med bloggeriet.... Och matte som trodde hon skulle bli bättre nu när hon köpt ny kamera...!!
Men nej, vi är numera ännu sämre än innan!

Vad har då hänt sen sist??
Faktiskt ganska mycket! Jag har varit och promenerat med mina fina cockerkompisar Agnes och Stella och Grabbarna Boys. Men matte hade inte kameran med sig någon av gångerna, för hon är så rädd om den....
Men vi kan lova att hon använder den i alla fall! Hon har till och med fått göra tre "fotojobb"!
Här kommer lite bilder från dessa gångerna.. Inga bilder på mig då, men kan väl va kul att se ändå...











Ja, där var några exempel!! Matten tränar för fullt och går massa kurser nu... Men som avslutning på detta så tänkte jag faktiskt ha lite bilder på mig, för det är ju faktiskt mig denna bloggen handlar om!



Ha det bra alla bloggisar, vi lovar att vi ska uppdatera snart igen!

5 kommentarer:

Arlo sa...

Ja, om din matte bara ska fota en massa annat hela tiden så kan det ju inte bli någon blogg till dig ju!Så klart. Nu får hon allt vända linsen mot dig snarast. Även om dom andra bilderna är superfina också förstås...

Ludde sa...

Men värsta bildkavalkaden alltså! Matten har ju blivit urstyv på att göra fina bilder! Nu måste hon allt ta en riktig serie på dig också... Kramis!

Carina sa...

Så underbara bilder!!!! Du är ju superduktig!!

Vi i Kasperian sa...

Så roligt att få se din mattes bilder! Hon gör verkligen sin fina nya kamera all heder. :D
Fina bilder på lyckliga människor, både små och stora.
Väldigt fina på dej också, Malte!

Klart vi ser fram mot fler bilder!! :D
Kasper med matte

Sandra sa...

Otroligt duktig du är!!!