lördag 10 januari 2015

Funderingar...

Nu när min matte har börjat det här med fotograferandet på "allvar" så funderar hon på att göra om denna bloggen till en fotoblogg istället.
Fast så tänker hon att det är synd att "förstöra" min fina blogg med en massa annat. Här finns det ju så mycket minnen från min allra första tid med matten.
Så det är mycket funderingar om vi ska starta en ny eller hur vi ska göra. Vad tycker ni?

Allt är i alla fall bra med oss! Vi busar som vanligt och är på många promenader... Vi har ju faktiskt några bilder vi kan visa nu, där JAG är på bild :-)

Jag med mina kompisar på Glöggpromenad
Ja, vid Lucia så var jag och matten och gick en "glöggpromenad" i Johannishus med våra bästa vänner Agnes och Stella och deras fantastiska matte Jennie. Efter promenaden så blev vi bjudna på lussebullar och glögg!

Sen har Ni ju alla sett mattens julkort! Där jag fick ställa upp som modell

Visst är jag väl fantastiskt snygg?!

Och så efter nyår så var jag på promenad igen! Denna gången med mina fina tjejer Agnes och Stella och så de superhärliga Grabbarna Boys!
Här är vi alla sju i skogen i Jeppshoka! Ett glatt gäng
 Och så får man ju ställa upp på lite porträttbilder ibland med...

Ganska snygg här med...
Och för Er som är nyfikna så kommer här lite andra bilder som matten tagit i höst/vinter...












5 kommentarer:

Carina sa...

Underbara bilder!! Så duktig du är!!! Om du känner för fotoblogg kan du liksom inte bara fortsätta denna bloggen men då gå över till foton istället ?

Ludde sa...

Oj, va kul med finahundbilder. Jag tror att din mattes andra bilder kommer att behöva en egen blogplats. Då kan ju din blogg få vara kvar och när du har gjort något spännande som du vill skriva om kan ju matten stå för bilderna på dig. Min husse har ju också en " egen" blogg även om det bara blir nåt enstaka inlägg om året. Jag brukar ju berätta lite vad han gör utan mig också (med betoning på LITE) men det får inte vara för ofta så jag röstar för att matten ska prova med en egen blogg. Blir det för jobbigt att sköta två så kan den ena få vara vilande tills det blir nya tider... Kramis!

Vi i Kasperian sa...

Din matte kan absolut fortsätta att lägga ut sina fina bilder på den här bloggen! Men så duktig som hon blivit på att fotografera kan vi förstå om hon vill ha en "helt egen" foto blogg.
Men kanske ni åtminstone kan börja med att samsas?
Det är synd om äldre material bara liksom försvinner. För så blir det, det ser ju vi. Mattes gamla blogg "bara ligger där"...
Kasper (och matten)

Ann-Margret, Vinja o Bozza sa...

Vad kul att matten börjat fota :) Det är ju super kul :)
Mycke fina bilder din matte tagit :)

Hoppas allt är bra med er <3
Kram

Sandra sa...

Jag tycker matte ska ha kvar den här och fylla på när hon känner för det.....sen får den gärna fyllas med fotogrejer om annat oxå din matte tar ju UNDERBARA fotografier o har blivit utsedd till min fotomentor så jag vill gärna se allt hon fotar....fniss...
Kram