måndag 11 augusti 2014

Nu var vi borta IGEN!

Fy vad vi är dåliga på det här med bloggandet, alltså!
Men vi känner att vi har inget roligt att berätta alls längre... Eller ja, roligt har vi väl och berätta men det har vi ju berättat om flera 10000 gånger här tidigare :-)
Vi kan ju i alla fall berätta att denna sommaren har vi träffat min allra finaste tjej, Issa, jätte många gånger!
Snyggaste tjejen!
Men nu när det är så attans varmt ute så ligger vi mest och tittar på varandra...
Spanar du in min fina rumpa nu, Issa?
Sen om man inte vill flåsa allt för mycket när man umgås med snygga tjejer, då kan man ju faktiskt dölja flåset lite och bara ha tungan ute en bit. Typ som såhär!
Lite snyggare nu va!
Mycket mer berättar vi inte idag! Hoppas allt är bra med er!
Jag kan förresten berätta att jag faktiskt är bättre i min päls och nu har jag slutat klia mig :-)

3 kommentarer:

Arlo sa...

Tja! Äntligen ett livstecken från dig grabben!

Ludde sa...

Åh, va skönt att din päls mår bättre nu! Du kanske behöver lite extra lerrullning för att den ska bli ännu stiligare. Kramis!

Vi i Kasperian sa...

Det här var ju jätteviktigt att få veta! Både att du träffat Issa en massa gånger och att din päls är bättre.
Matte säger att ju mer sällan man skriver, desto mindre har man att berätta. I backspegeln blir allt smått, men när det hände var det rätt viktigt, faktiskt. :D
Och så vill vi se bilder! Ny kamera och fotokurs - Malte, säg åt din matte att hon inte får glömma att visa sina bilder i bloggen!!
Kasper med matte