söndag 20 juli 2014

Bästa platsen...

Har ni också det attans varmt hos er just nu? Här är det typ 10000000 miljoner grader känns det som!!
Ja man svettas ju som värsta svettisen!!
Tungan hänger ute hela tiden! Men i alla fall, då har jag ett tips till er! Om ni inte har provat det innan då... Då går man ut i rabatten och ibland buskarna...
Här är supersvalt och skönt!! 
Jag brukar ligga där och slappa, fast just denna gången hann inte matte ta någon bild på mig där i rabatten för jag var snabbare än blixten och sprang iväg då!

Ozzy däremot älskar värmen! Vad kan va bättre än en härlig sommardag och världens godaste pinne...
Mums detta ska ni veta!
Nej du Ozzy, jag gillar nog rabatten mest!
Nästa helg får vi nog åka ut till nått häftigt ställe och ta lite bilder med mattens nya kamera! För den verkar ju vara helt toppen!

3 kommentarer:

Lillian "sognafaret" sa...

Ta dere en tur til sjøen, der er det deilig og svalt. Og ikke minst mange flotte steder å ta bilder ;)

Ludde sa...

Jag tycker också att det är skönast att krypa in i skuggan när solen steker! Nog måste du väl få bada lite grann ibland... Kramis!

Vi i Kasperian sa...

I skuggan måste man vara när det är så här hett. 30 grader hos mig!! Fast nu bara 21.
Klart ni måste ge er ut nånstans, så att matte kan ta världens bilder och visa oss! Snygg fokusskiftning hon åstadkom på dig och Ozzy. :)