torsdag 7 juni 2012

Mirakel!

Idag så har jag varit hos min mormormatte och morfarhusse då min matte har jobbat hela dagen!! Det är helt okej faktiskt.. De är utomordentliga att passa för de är så lugna och snälla.
Som belöning fick jag faktiskt ett grisöra!! Ja, Ozzy han fick också det faktskt (ärligt talat så vet jag inte varför, för det var ju jag som skötte allt passandet!!).
I alla fall för att komma till sak, så var min matte mäkta imponerad av oss två! Kolla bara här...
Visst är det gott med grisöra, Ozzy?
Ja, supersmaskigt verkligen!
Så här stod vi hela den långa (korta?) stunden som vi tuggade på varsitt grisöra! Och det kan vi tala om att det är ingen vanlig syn, helst vill vi ligga i varsitt rum när vi får godsaker :-)

Ni får ha överseende med de dåliga bilderna :-(

4 kommentarer:

Carina sa...

Ett extra gott öra som man var tvungen att äta upp på stubinen tror jag=)

Grabbarna boys sa...

Härligt att ha sällskap när man får gósaker!!
Vi brukar faktiskt också gnaga tillsammans när vi får gósaker hemma hos oss!
Jo, den där promenaden måske ske snart....när är matten ledig tro?
Vår matte är ledig i ett par veckor till så det kan ju fungera på vilken dag som helst!!
Vov från grabbarna boys!

Ann-Margret o Vinja sa...

Mums med lite grisöron :)

Ja att bara åka och titta på valpar är verkligen inte lätt...Det vill gärna slinka med nån hem ;) Speciellt om inte alla redan är tingade heller.

Det kommer verkligen bli mycke valpar nu i 8 veckor framåt :) Både Vinjas småttingar och sen valparna hos Ingrid :)

Kram

Ludde sa...

Grisöron ska man absolut äta under bordet! Då kan man gå in för det utan att bli störd... Kramis!