tisdag 7 augusti 2012

Så var det dags igeeen!

Kan ni gissa vad jag har hittat på idag?
Det räcker väl bara att jag visar nedanstående bild för att ni ska kunna lista ut det...
Ja, ni ser rätt!!
Dagen har vi spenderat hos fantastiska Inger på Lönnbackens Kennel! Där vi har varit massor med gånger nu och det är alltid lika roligt att få komma dit.
Nu ser jag ut som mitt vanliga snygga Jag igen!
Fast jag kan erkänna att det var lite jobbigt de sista tio minuterna, då var jag så trött att jag inte ens orkade stå på mina fyra ben. Nej, istället så hängde baken på mig och jag orkade bara inte lyfta på den alls... Och en annan som också va trött efter mitt friserande det var så klart...
Finaste Yatsy! Som är en pärla på att hålla mig sällskap!
Så hur snygg blev jag nu då undrar ni kanske! Jo attans snygg! Kolla bara in mig...
Så här ser jag ut när jag travar!

Och när jag kommer glatt hälsandes!

Och när jag står stilla!
Så, tack bästa Inger för att du gjort mig så fin!

5 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Ja, du är en supersnygging Malte....ska du på utställning i helgen tro??
Vov från grabbarna boys!

Arlo sa...

Snygg frisyr! Fast visst är det attans tröttsamt när dom håller på!

Ludde sa...

Snygg frisse! Kramis!

Ann-Margret, Vinja o Bozza sa...

Åhh vad stilig du blev då :) Förstår att det var jobbigt att sitta stilla så länge när dom skulle frisera dig.

Kram

Eva sa...

Alltså... VI tycker ju att du är supertjusig ALLTID!
Här fasar vi en del just nu. Matte pratar om "normalt" och att klippmaskin kan fungera igen...:((
Tråååååååååkigt är vad det där bordsfixandet är!
Långhåriga hälsningar Jesper o Assar