söndag 3 februari 2013

Lugna gatan

Jag och matten gör inte så många knop nu förtiden... Vi tar verkligen dagarna som de kommer och ska sanningen fram händer det inte alls mycket spännande i våra liv just nu! Matten hon går bara o längtar efter våren, mest för hennes galna planer som vi kanske kommer visa lite längre fram.
Men en sak är i alla fall säker och det är att jag är precis lika söt som vanligt!
Eller hur?
Matten hon säger att jag är det bästa som finns att komma hem till, för jag blir så attans glad och välkomnar min matte med de varmaste kramar och pussarna!

Vi hoppas i alla fall att vi snart har lite mer att blogga om igen!

8 kommentarer:

Arlo sa...

Det är bra att du tar hand om din matte, så får vi kanske höra om de galna planerna längre fram. Hoppas de inkluderar dig, Malte!

Melody and M.E sa...

Jag blir också överlycklig när min matte kommer hem.
Matte tycker att jag blir FÖR överlycklig, jag kan liksom inte styra mig, utan hoppar upp och biter i henne.
Men det finns ju ett sätt att få bort mitt dumma beteende, lämnar hon mig aldrig så händer det ju heller aldrig!
Ha en bra dag!
Puss från Melody

Eva sa...

Just så'nt är vi hundar allra bäst på! Att glädja våra mattar alltså. Fasthär är åtminstone svartingen bra lugn i hälsande... Han brukar ligga i badrummet o sova när matten är borta och han är milt sagt svårväckt:)
"Lugna gatan" har vi här också! Inte mycket händer inte:(

Ludde sa...

Visst! Det är ju liksom vårt jobb att välkomna mattar och hussar som varit borta! Hoppas att det är roliga planer matten har! För resten så behöver inte din matte skämmas för sitt jobb! Det är bara i vår Konsumbutik dom har lite svårt att beställa lagom mycket färskvaror. Det är inget fel på dom de första veckorna... Kramis!

Vi i Kasperian sa...

Visst är du söt! Jättesöt! :) Och visst är det en himla tur för våra mattar att de har oss!
Kan säga att det inte händer så mycket hos mig heller. Tror det blir bättre framåt våren. :)

Grabbarna boys sa...

Du är ju allt brorsan...snygg, söt o jätteduktgduktig.
Och du Malte....här händer inte så många knop här heller.
Vov från Vilgot o Melvin....och farsan Teo o gaphalsen Abbe!

Ann-Margret, Vinja o Bozza sa...

Såklart det måste vara härligt att komma hem till världens bästa Malte :-)

Kram

Jenny o Brio sa...

Det är bra att ta det lite lugnt ibland också :)
Vi väntar också på våren. Jag vill ut i skogen!
Vacker så det förslår är han, din grabb!