onsdag 7 augusti 2013

Världens mest underbaraste pojk!







All kärlek till dig!

9 kommentarer:

Vi i Kasperian sa...

Visst är det tur att just din matte har världens underbaraste hund!

Ännu mera tur att din matte inte är den enda! Jag är faktiskt särskilt glad för just det... ;)

Gladaste svansvickningen till dej! (För jag viftar ju inte jag vickar... frenetiskt...)

Eva sa...

Ja, tänk så underbart att vi ALLA kan få världens underbaraste hund! Den som ordnat det så visste hur bra det skulle bli:)
PUSS på dig myspropp!
Och ge matten en kram från oss.
(För övrigt har vi nog liknande åsikter om värmen ser vi nedan. Vi försöker ju läsa ikapp är just nu.)

Ludde sa...

Du också!? Grattis! Vilken tur vi har! Kramis!

Carina sa...

Gulleplutten!!!

Katarina sa...

Härligt!

Ann-Margret, Vinja o Bozza sa...

Fina gossen <3

Kram

Sandra sa...

Goding...så söt när han vänder sig om på stranden

Lillian "sognafaret" sa...

Koser seg <3

CockerSheila sa...

Din Malte är helt fantastiskt fin. Sen har jag en STARK kärlek till just chokladbruna, och tan gör ju bara saken bättre! Jag har själv en cockertös från Cockett, hon är helt underbar och det vore en skam att inte föra vidare hennes egenskaper. Så därför ska jag para Sheila vid nästa löp med... en brun hane såklart! Vem det blir och när kommer du kunna läsa om i min blogg, om du vill såklart ;-)

Här kommer jag helt klart att kika in då och då!

Med vänlig hälsning,
Sanna och Sheila