lördag 29 mars 2014

Härlig lördag!

Nu är våren NÄSTAN här på heltid kan jag nog våga säga nu! Härliga 15 grader har vi haft hos oss idag.
Superhärligt att ligga här och slappa!
Men ni känner väl mig tillräckligt bra nu så att ni vet att jag inte kan slappa...
Nej du matten, vad händer borta hos dig??
Idag har vi varit och hängt med min bästa kompis Ozzy, fast ja... Det gör jag ju faktiskt varje dag! Men vi har haft massa latjolajbans idag med bollkastning och långa promenader och sen så klart mattens fotopaus.
Här sitter vi helt utmattade efter allt vårat bus!
Mycket annat händer det väl inte hos oss just nu. Matten hon har börjat plocka fram sina kläder som hon har när hon kör tvåhjuling, så nu antar jag att den också snart kommer fram. Fast jag vet att jag kommer alltid i första hand hos matten ändå så jag är inte så orolig.
Nej jag är ju mattens prins!
Ha en trevlig helg alla bloggisar!

3 kommentarer:

Vi i Kasperian sa...

Men hörru - kan matten inte bestämma sig för att fyrhjulingen passar dig bättre än tvåhjulingen?
Fast det låter förstås ganska betryggande, att du är hennes prins. Så jag ska försöka låta bli att oroa mig, hihi :D
Kasper

Arlo sa...

Prins Malte kan välan skaffa hjälm och fräsa med matten i kurvorna. Eller kanske inte...bättre med promenader och bollkastning faktiskt!

Ludde sa...

Vilket härligt vårväder ni fått. Inte undra på att ni blir trötta efter allt busande... Kramis!