tisdag 24 juni 2014

Matte-semester

Alltså matte....

Nu när du har semester, kan vi inte göra något skoj då???
Jo, har matten semester så får man ju faktiskt släpa med henne på något roligt! Då kan vi ju inte bara gå hemma...
Nej, så jag samlade ihop mina bästa vänner!!
Grabbarna boys och tjejerna Stella och Agnes såklart! Så ikväll gick vi och våra mattar en jätte härlig promenad tillsammans.
Mysig skogspromenad
Vi lyckades precis undkomma regnet, men åskan hörde vi dåna bland trädtopparna..
Fast vi brydde oss faktiskt inte så mycket...
Särskilt inte Melvin och Agnes som blev lite extra busiga av åskan istället!!
Kom igen Melvin så busar vi!!

Sen när vi är så många fantastiska cockrar samlade på ett och samma ställe är det ju klart att det måste bli gruppbilder, vad annars liksom?!
Men det är svårt att få samtliga med!

Här blev vi väl någorlunda bra iaf!
Sammanfattningsvis, en toppenhärlig runda med fantastiska mattar och vovvar!

8 kommentarer:

Sandra sa...

Åh vad roligt..tänk om vi kunde vara med någon gång det vore superkul :)

Vi i Kasperian sa...

Toppendag, och jättefina bilder. En sån härlig grupp ni var! :)

Malte hur går det med din päls och ditt kli? Är du bättre nu?
Hoppas, hoppas!
Kasper

Jennie sa...

Hej!
Tack för en finfin promenad! Och vad bra bilderna blev! Hoppas vi ses snart igen!
Kram Stella och Agnes med matte

Ludde sa...

Åh, vilket bra sätt att börja semestern på! Och va fina ni är allihop tillsammans... Kramis!

Första året i Hjo sa...

Härlig gruppbild. Tungorna hänger utanför. Cockrarna är ju så fina.

Arlo sa...

Det där var en kul promenad det syns ju lång väg! Håller ni sams månntro?

Eva sa...

Vilket underbart gäng!
(Som vi då missat tidigare eftersom jag är sällsynt dålig på bloggar just nu.... Ber om ursäkt)
Jag hade alltså missat det med pälsen och undrar givetvis hur det går? Jag har inga direkta råd att ge som du inte redan fått, men en sak märkte jag med gamle Js lite känsligare hud - han kliade mindre när jag badade honom med såpa!
Vågar ju inte säga hur det är för andra, men jag tog till det när jag ville ha "snällaste snälla".
Vet av väninnans bekymmer hur svårt det där kan vara att lista ut, så här hålls allt vi har!

Ann-Margret, Vinja och Bozza sa...

Vad kul med en cockerträff :-)
Ha en fortsatt bra semester.

Kram